Google Analytics

Instrument de analiza a comportamentului vizitatorilor pe site

You can’t manage what you can’t measure

google analytics

Folosing Google Analytics te pot ajuta sa:
  • analizezi traficul site-ului tau

  • sa concentrezi in Analytics toate sursele de trafic 

  • sa setezi si sa analizezi conversiile

  • sa concepi, analizezi si optimizezi un funnel de vanzari

  • sa optimizezi landing page-urile campaniilor

  • sa integrezi Analytics cu alte tool-uri Google (Tag Manager, AdWords)

  • sa folosesti liste de remarketing

Ai multi vizitatori pe site dar putine vanzari?

Cum stii ce trebuie sa schimbi?

 

Daca vinzi online sau ai un proces de captare a lead-urilor poate fi interesant sa analizezi traficul setand un goal funnel.

Analizezi traficul de la landing page pana la conversie si vezi unde “se rupe filmul”, adica prin ce pagini se “scurge” traficul inainte de conversie.

Daca multi vizitatori pun produse in cos si apoi iasa din pagina, acest lucru poate insemna ca nu le place ceva la procesul de finalizare a comenzii.

Ai astfel un instrument foarte util pentru optimizari.

 

Vreau sa setez un funnel

conversion-funnel

cum-functioneaza-remarketingul

Ai atras vizite pe site cu costuri mari dar putini au convertit?

Nu i-ai pierdut! Google Analytics te ajuta sa-i aduci inapoi!

 

Poti readuce vizitatorii pe site folosind listele de remarketing.

Retargetezi vizitatorii cu anunturi si mai relevante publicate pe toata reteaua de site-uri partenere Google (Google Display Network ce contine 92% din site-urile web existente)

Campaniile de remarketing au o rata de click ridicata si convertesc foarte bine.

 

Vreau sa folosesc remarketing

Email marketing, PPC, social media, referrals …

Cum analizezi traficul diferitelor canale?

 

Cu Google Analytics centralizezi traficul tuturor canalelor de marketing. Compari vizitele atrase, bounce rate-ul, timpul petrecut pe site sau conversiile.

Poti analiza performantele campaniilor online indiferent de mediul prin care le derulezi: email, Facebook, AdWords, LinkedIn, banere pe site, etc.

 

Vreau sa stiu cum centralizez traficul

Analytics-on-iMac_reverse